Royalty Free Images

vineri, octombrie 24, 2008

Cum fac pierd monopolistii bani

Scriam acum ceva timp despre Cum fac monopolistii bani.
Astazi s-a intors roata, frate. Am asteptat vreo 20 de minute sa se raceasca fiertura care venea pe teava de apa rece, sa ma pot spala si eu pe fata, pe dinti, faze de-astea de mic-burghez. Nu mi-a trecut prin cap sa pun niste apa la racit, asa ca, grabit fiind, am plecat nespalat. Cand m-am intors, mai intai mi-am fiert niste pipi cu apa din vasul de toaleta, dupa care m-am pus iar pe asteptat, ca nu-mi place caca fiert. Il prefer la temperatura lui originala. Am mai asteptat inca vreo ora, sa se trezeasca aiuritul care imi dadea apa in clocot pe toate tevile si gaurile.
Credeti ca e vorba de vreo schema? Neah, e pur si simplu prostie. Si indolenta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rog să vă abțineți de la tâmpenii și vulgarități inutile.