Royalty Free Images

vineri, octombrie 10, 2008

Să mai tăiem niște copaci...

Am un prieten bun care are o agenție de publicitate full service (eee, cât de jmeker sunt?). Unul dintre clienții lui mari, unul chiar foarte mare, a avut nevoie zilele trecute de un direct mailing pentru informarea partenerilor despre noile proceduri de achiziție, facturare, bla-bla. A comandat câteva mii de scrisori. Scrisori pe hârtie. La două zile după ce au fost trimise... "băiete, încă un rând!" Un număr identic de scrisori, în care își cere scuze pentru că a trimis procedurile greșite. N-am întrebat dacă urmează să trimită apoi încă o serie cu procedurile corecte.

I-am spus prietenului meu că vreau să investesc în agenția lui. E de perspectivă, mă gândesc.

Știți care e culmea? De fapt, sunt două culmi. Una, o astfel de scrisoare, pentru a ieși din sistemul birocratic al clientului despre care vorbeam, și pentru a ajunge să fie trimisă, are nevoie de vreo șapte semnături. Nu e o glumă! A doua culme e mai tare. În footer-ul oricărui mail primit de la compania respectivă scrie ceva de genul: "Protejați natura! Nu printați acest mesaj decât dacă este absolut necesar". Sau dacă vreți să vă cereți scuze că l-ați printat...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rog să vă abțineți de la tâmpenii și vulgarități inutile.