Royalty Free Images

luni, septembrie 29, 2008

Cum fac monopoliștii bani

Obișnuit cu apa caldă care e caldă abia după vreo 10-15 minute de curs la debit maxim, mai ales dacă n-a făcut niciun vecin duș în ziua aia, m-am așternut la așteptat. În cadă, în păsărelu' gol, dârdâind lejer. Și dă-i și-așteaptă, neicusorule... După 25 de minute de apă la o temperatură nici prea, nici foarte — fix cât să crezi că se încălzește acuș-acuș — am ieșit să scriu aici.

Mișto idee pentru Radet. Uite-așa se pot face bani. Încălzești apa la douăj' de grade iar prostu' o lasă să curgă, doar-doar s-o încălzi odată... De risipă oricum te doare-n cur, ce, ești Petrom cu campania aia cu resursele? Și la final de lună, îi trimiți prostului factura pentru consumul de șaptișpe gigalitri de apă caldă.

Să mori tu că aia era apă caldă!?

2 comentarii:

Anonim spunea...

pai nu existe instrumente ca la calorifer? o platesti indiferent de cate grade are?(intreb pentru ca eu am centrala de apartament)

batmanu spunea...

În primul rând, eu nu am în garsoniera mea închiriată apometre. Vorbeam de blestemul locatarilor care plătesc la comun. În al doilea rând, după știrea mea, nici apometrele nu măsoară temperatura apei. Așa că o plătești la cantitate, indiferent cât e de "caldă"...

Trimiteți un comentariu

Vă rog să vă abțineți de la tâmpenii și vulgarități inutile.