Royalty Free Images

marți, ianuarie 20, 2009

Fuck off!

Firma mea asigură webhosting clienţilor săi. Inclusiv mail hosting. De astăzi e obligată de lege să păstreze log-urile serverelor de mail pentru minim 6 luni.

Lăsând la o parte sublima anticonstituţionalitate a acestei legi, pe care Curtea Constituţională n-o vede nici futută, mă gândesc că e o lege normală într-o ţară normală al cărei popor normal, în proporţie de 73%, considera în 2008 că "ar fi bine ca ţara să aibă un conducător puternic, care nu-şi bate capul cu Parlamentul şi alegerile". 86% dintre români — cei profund religioşi, dacă ar înţelege această lege, ar zice "Facă-se voia Domnului". Nimic surprinzător pentru o societate care nu e în stare să-şi găsească un lider democrat. Pentru că nu vrea. Pentru că un lider democrat ar însemna că fiecare dintre noi ar trebui să gândească pentru el însuşi. Păi şi Dumnezeu ce treabă ar mai avea?! Tot noi să şi muncim să şi gândim cum să muncim? Nu, nene, să vină dictatorul, de preferat un general, să ne spună cum, cât şi unde să muncim şi ce n-avem voie să facem. Ca să avem şi noi scuze pentru ratările noastre, să fim în ton cu istoria noastră de naţie greu încercată la graniţa dintre două civilizaţii, ţintă a campaniilor de cucerire ale oricăror grupuri mai mari de trei călăreţi înarmaţi.

Declar public că o să mă piş pe legea lor. Pentru că ar însemna să păstrez jurnalele serverelor de mail într-un mediu nesigur, la dispoziţia oricărui indiscret (nu, nu e vorba de procurori sau de serviciile secrete, Doamne fereşte!). Pentru că orice indiscret îşi poate băga nasul în ele. Pentru că n-am firewall. Pentru că m-ar costa să mai angajez un om să aibă grijă de el. Şi n-am bani. Pentru că trebuie să le plătesc salariile celor care vor să-şi bage nasul în viaţa mea privată. Dacă vor să afle ce gândesc ar fi mai simplu să mă sune. Aş fi bucuros să le răspund. Da' n-o să mă sune. Aşa că mă duc în peluză în Ghencea şi le dau de-acolo toate informaţiile. Oral.

P.S. Găsiţi
la Istodor textul integral al Legii 298/2008, aşa cum a fost publicată în Monitorul Oficial.

2 comentarii:

Felicia spunea...

Un scurt exercitiu de istorie ar arata asa:
Criza economica din '29-'33 a dus la eliminarea democratiei si a generat fascismul.
Comunismul a fost si el legitimat tot in aceeasi perioada.
Cum traim in democratie si in plina criza economica...oare cum se va scrie istoria Romaniei de dupa 2008?

batmanu spunea...

Ne vom supune dictaturii majorităţii, pentru că asta înseamnă o democraţie. Vorba lui Churchill - dintre toate formele de guvernare din istoria omenirii, democraţia este cea mai proastă, cu excepţia tuturor celorlalte. Iar majoritatea, ai dreptate, în situaţii de criză îşi doreşte o mână de fier.

Trimiteți un comentariu

Vă rog să vă abțineți de la tâmpenii și vulgarități inutile.