Royalty Free Images

luni, ianuarie 19, 2009

Enlarge your bathroom

Conform studiilor mele, 92,8% dintre cititorii acestui blog locuiesc în Românica. 72,3% stau într-o garsonieră închiriată sau cumpărată înainte să scadă preţurile cu douăj' de procente and still dropping. Evident, bat câmpii, n-am făcut niciun studiu. Dar eu stau într-o garsonieră. Şi am o baie atât de mică încât, dacă iubita mea face duş şi eu intru să fac pipi, motanul nostru nu mai are loc decât în chiuvetă. Nu mai zic că maşina de spălat a intrat ca un dop. Şi uite-aşa ajung unii să deseneze băi precum cea de mai jos şi să mai ia şi premii pe ele. Designerul nu este român, dar pot să bag mâna în foc că a văzut o "casă la bloc" tipic românească.



via Dvice

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rog să vă abțineți de la tâmpenii și vulgarități inutile.