Royalty Free Images

luni, decembrie 15, 2008

Stoloboc...

Acum trei ani, la un an dupa ce il votasem pe Base cu amandoua mainile si cu unul dintre picioare, am tras o cearta pe cinste cu fratemeleu. Ma apucase pe mine frica de tendintele dictatoriale ale Iepurasului. N-a fost singurul care mi-a sugerat ca sunt un idiot.
Azi, Dragastolo a renuntat. Din nou. Iar cel mai probabil premier desemnat pare a fi alter ego-ul presedintelui — Emil Boc. Incerc sa-mi dau seama cu cati ani se intoarce "firava noastra democratie", acum, cand presedintele va fi si premier, iar majoritatea la putere are vreo 70% in parlament. Bleah...
Caut alternativa la Congo. Vreo sugestie?

PS. Asa imi trebuie daca n-am votat. Sunt un bou! Mu!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rog să vă abțineți de la tâmpenii și vulgarități inutile.