Royalty Free Images

luni, decembrie 29, 2008

Romeo si Julietu

Primul lucru pe care l-am facut dupa ce m-am trezit azi a fost sa-mi scot pe fereastra nasul cel umflat de virusi si alte cele. Mi-era dor, nu mai simtisem esapamentele din Drumul Taberei de cateva zile, timp in care am stat in pat si am vazut House MD pana la epuizare. Si m-a lovit. M-a lovit in nari aerul rece si curat al Bucurestiului. Da, curat, ca acum esapamentele sunt in Valea Prahovei (70.000), prin alte vai (170.000), in Bulgaria (10.000), in Austria (20.000) iar restul in Moeciu, Maramures si alte zone cu traditie in trend. Sa-si mai scoata si altii din nas monoxidul de carbon, plumbul din benzina fara plumb si funinginea de motorina eurocinci. M-am bucurat, i-am spus iubitei ce aer curat e dincolo de termopanele noastre, mi-am aprins o tigara si m-am asternut la citit presa.
Si cam atat cu aerul curat, ca strica. Cum ziarul meu favorit este Cotidianul, m-a mancat mouse-ul sa citesc editorialul stimabilului Traian Ungureanu. Am crezut ca, daca vorbeste despre criza ce ne asteapta in 2009, ii va fi peste mana sa caute vreo legatura cu subiectul printre bucile prezidentiale. Si totusi...
"Singura minte conştientă de iminenţa crizei naţional-culturale e preşedintele Băsescu". Uau! Zic sa multumim din inima conducatorului iubit pentru aerul curat din Drumul Taberei infectat in trei minute de voma intelectuala ce se vrea un omagiu adus celei mai sclipitoare minti din istoria unei natiuni de imbecili. Sa multumim din inima presedintelui inimilor noastre pentru ca TRU gaseste in continuare ceva de lins pe dosul palmei basesciene si nu se mai arunca de pe bloc. O va face abia cand va fi parasit de obiectul iubirii sale. Ca orice alt indragostit banal de romantic. Pana atunci, se sinucide moral, in paginile ziarului meu favorit.

P.S. Sincer, nu mai vad nicio diferenta intre omul cu buze (TRU) si laptopul cu om (Ve Stan). Poate doar IQ-ul... Unul iubeste, altul uraste. Ii desparte un fir de par.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rog să vă abțineți de la tâmpenii și vulgarități inutile.