Royalty Free Images

luni, decembrie 22, 2008

O jumatate de litru de prietenie

Am fost sa donez sange. In grup, pentru un prieten. Nu mi-a iesit... Nici mie nici altora din grupul nostru. Ca sa vedeti ce sistem de sanatate responsabil si, mai ales, coerent avem: o doamna a fost refuzata pe motiv ca fusese pensionata pe caz de nu-conteaza-ce boala, eu, pe motiv ca am suferit o interventie stomatologica in ultimele patru luni. Daca in primul caz sistemul avea o incredere orbeasca in el insusi, respingand categoric orice incercare a diagnosticatului de a se da apt pentru un transfer de sange, in cazul meu, acelasi sistem si-a tras una peste gura: stai asa! Daca instrumentarul avea cine stie ce virus ascuns prin vreo muchie? Sau poate medicii care au pensionat pe cineva pe motiv de lombosciatica (sa zicem), condamnandu-l pe vecie sa nu mai poata dona nimic, sunt mai responsabili decat aiuritii aia de stomatologi care poate mai uita sa sterilizeze instrumentarul.

Asa incat, daca nu sunteti pensionati pe caz de boala, daca nu ati suferit niciun fel de interventii chirurgicale/stomatologice in ultimele 4 luni, daca nu ati avut niciodata hepatita si mai ales daca aveti grupa de sange B III cu Rh pozitiv, dati-mi un semn. Un om are nevoie de cate o jumatate de litru de prietenie de la noi.

2 comentarii:

Ionouka spunea...

Semn.

batmanu spunea...

Multumim.

Trimiteți un comentariu

Vă rog să vă abțineți de la tâmpenii și vulgarități inutile.