Royalty Free Images

miercuri, septembrie 10, 2008

M-am mai dezbrăcat un pic

De astăzi, o bază de date știe și ce fel de muzică ascult. Pe lângă ce site-uri vizitez, ce cărți cumpăr, cum o cheamă pe pisica mea sau ce whisky îmi curăță mai bine gândurile. Thanks, Genius!

E târziu, sunt obosit, am trei deadlines depășite și, uite-așa, mi-am dat seama prea târziu că, sub aparenta amabilitate a noului iTunes 8 (crearea automată de playlists în funcție de ce muzică asculți), nu se ascunde altceva decât un alt "studiu de piață". De azi, băieții în negru știu și ce muzică îmi place, și ce dispoziție am, în funcție de ce ascult.

Nevermind, oricum, pe internet, nu mai am decât chiloții pe mine... Good job, big bro'!
A, să nu uit, noul iPod Nano — nice one!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rog să vă abțineți de la tâmpenii și vulgarități inutile.