Royalty Free Images

marți, aprilie 08, 2008

Să purcedem, așadar...

No question is so difficult to answer as that to which the answer is obvious. George Bernard Shaw

Într-un târziu, iată că m-am învrednicit să încep să postez versetele promise din Vechiul Testament. Nu voi comenta nimic. Dacă nu vă puteți abține, n-aveți decât să o faceți voi. Eu n-am reușit să formulez întrebarea, deși răspunsul este oarecum evident. Dar îndoieli și nedumeriri mi-au frământat mintea. Și dacă mulți predicatori și demagogi încearcă orice să înlocuiască rațiunea vulgului cu versete, tipare și frici arhetipice, asta e pentru că mai mereu găsesc pământ numai bun de însămânțat. Ei bine, din punctul ăsta de vedere, eu sunt piatră seacă.

"Voi face ca poporul acesta să aibă trecere în ochii Egiptenilor și, când veți pleca, nu veți ieși cu mâinile goale; fiecare femeie va cere de la vecina ei și de la casnica ei lucruri de argint, lucruri de aur și haine, și le veți pune pe fiii voștri și pe fetele voastre, și-i veți despuia pe Egipteni".

Ieșirea 3, 21-22

Fiii lui Israel au făcut după cuvântul lui Moise: au cerut de la Egipteni lucruri de argint și lucruri de aur și haine. Domnul i-a dat poporului Său trecere în ochii Egiptenilor, iar aceștia le-au dat tot ce au cerut; și i-au despuiat pe Egipteni.
Ieșirea 12, 35-36

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rog să vă abțineți de la tâmpenii și vulgarități inutile.