Royalty Free Images

vineri, aprilie 11, 2008

Români, distrugeți planeta! Da' mai repede...

Știu, e week-end, știu, e vineri seara. Cât de lame pot să fiu ca să stau pe blog vineri la 11 seara? Eh, asta e... acum am o scuză: avem grijă de Gărgă ;). Dar nu cred că-l întrec pe Zoso - Bloggerul (cu B mare), the One, care îi crede amatori pe cei care postează de 3 ori pe săptămână, nu ca el, de 759 de ori pe zi, de fiecare dată când mai trage câte un pârț musca lui de casă. Now, that‘s lame! Paranteză: Zoso, nu te sesiza, băiete, că nu pentru trafic te menționez. Gata paranteza, gata și cu Zoso.
Oricum, nu de-asta tastez acum. Am fost cu copilu-n parc. Să se joace. Printre chiștoace (scuzați rima) și printre javre comunitare hrănite perserverent de baba cretină din blocul de vis-a-vis. Și-am vrut să fumez o țigară, așa că m-am refugiat într-un colț, lângă un coș de gunoi, ca orice om care nu a fost bătut în cap de prea multe ori la viața lui. Ignorând mucurile de țigară aruncate lângă, m-am concentrat pe verdele "naturii". Imagini precum cea de mai jos nu mai sunt demult noutăți. Sau știri. Numai că asta mi-a dat o idee. Dacă ar apărea la un moment dat hectare de păduri de pet-uri, nu-i așa că românii s-ar apuca să arunce pomi printre ele, numai așa, de-ai dracu?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rog să vă abțineți de la tâmpenii și vulgarități inutile.