Royalty Free Images

marți, aprilie 15, 2008

Dumb Blogging

How to blog (or not)

Fiți atenți despre ce au scris marii blogări (în top 10 din .ro) azi. Pe lângă subiecte zilnice gen Links (citește "ce-am mai frecat pe net"), Jurnalism ("ce văd acum la TV") și Gânduri ("ce-am mâncat la prânz"), s-au luat de mânuțe și au postat toți despre varza cântătoare Raluca - o găsiți pe YouTube, dar nu v-aș sfătui, că vă cad timpanele în chiloți - și au elucubrat pe marginea unui articol din Evenimentul Zilei, despre cât de prost o duc românii. După care s-au comentat între ei.
Acum, eu nu vreau să fiu tendențios și să spun că fix cele două subiecte erau un fel de buzz al zilei (aducător de trafic), dar mă-ntreb așa... a prost - frate, cum draculi au scris toți despre aceleași lucruri? Și cum draculi reușesc, totuși, să câștige premii peste premii?! Că doar n-au concurat la Ad'Or, numai ăia dau premii pe bază de abonament. N-am stat să mai sap prin blogroll-urile lor, care sunt aproximativ identice, că probabil mai găseam vreo 6-7 inspirați și pe acolo. Oricum... rămân cu o nedumerire în neuron. Care s-o fi gândit primul la Raluca și care la traiul românilor?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rog să vă abțineți de la tâmpenii și vulgarități inutile.