Royalty Free Images

luni, martie 17, 2008

My saddest post

I stopped chasing shadows...
Mă declar învins. Nu spun că în România nu poți face afaceri plecând de la zero. Spun doar că, în România, EU n-am putut face afaceri plecând de la zero. Mama mea nu m-a învățat "combinații" (sărumâna, mama), iar cu "afacerea cinstită" nu prea mi-a ieșit.
Așa încât... I'm available. Pentru toți cei interesați, am postat CV-ul și portofoliul undeva, în stânga, la Doo mâini dibace...
Wish me luck...

Update: Tocmai am mai aflat una: firmele care sunt obligate să-și schimbe codul CAEN nu vor mai plăti înregistrarea, dar proștii care au plătit deja nu-și vor primi banii înapoi. Nu-i așa că vă place la nebunie să faceți afaceri în căcatul de țară?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rog să vă abțineți de la tâmpenii și vulgarități inutile.