Royalty Free Images

joi, martie 20, 2008

De ce nu mă pot lăsa de fumat

Pentru că este unul dintre cele mai liniștitoare lucruri (și așa puține) din viața mea. Pentru că țigara de după este completarea de care nu am nevoie, dar pe care nu mi-aș refuza-o în ruptul capului. Pentru că îmi place senzația pe care mi-o creează fumul care-mi umple (și îmbolnăvește) plămânii. Pentru că n-aș mai putea să-mi beau cafeaua - celălalt mare și iubit viciu al meu. Pentru că multe din lucrurile frumoase sau bune ce mi-au ieșit din mâini poartă mirosul tutunului ars. Pentru că și lui Jack îi place să fumeze. În fine, pentru că încearcă să-mi interzică să mă sinucid încet și plăcut, chiar dacă așa vreau eu și chiar dacă voi muri oricum într-o zi și nu-mi voi mai plăti taxele.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rog să vă abțineți de la tâmpenii și vulgarități inutile.