Royalty Free Images

marți, februarie 12, 2008

Munca în echipă

Azi se împlinesc 8 zile de când au construit groapa din imagine. Puțin, știu... Nu asta voiam să vă spun. Am găsit groapa deja făcută când am ajuns la birou, nu știu când s-au ocupat de ea, probabil noaptea. Din ziua aia mai departe, n-am văzut picior de Dorel pe-aici, să dea cu ascuțitu, să dea cu părerea, să orice. Au venit duminică. Duminică. Bineînțeles că n-aveau chef de muncă. Nici eu n-aș avea duminica. Așa că băieții și-au împărțit sarcinile: doi moțăiau în cabina excavatorului ăluia (sau ce dracu e, că nu mă pricep), în timp ce restul (în stânga), ascultau manele pe mobil și își înjurau nevestele care stăteau acasă la căldurică.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rog să vă abțineți de la tâmpenii și vulgarități inutile.