Royalty Free Images

luni, decembrie 07, 2009

Felicitări, popor român!

Sunt un idiot. De fapt, un prost. Eu chiar n-am realizat că ne aşteaptă o eră de bunăstare şi fericire odată cu realegerea multiubitului Traian, din care, evident, ne tragem cu toţii.

O să curgă bunăstarea râuri-râuri pe străzile proaspăt asfaltate de Cocoş cu aur, iar fericirea o să joace şotronul pe bordurile din marmură de diamant cu cristale zvarovschi. Elena va alăpta din ţâţele-i divine 50,33% dintre bărbaţii acestei ţări minunate iar ei, în semn de mulţumire, nu-şi vor mai bate femeile decât o dată pe zi. Berceanu va tăia mii de panglici la autostrăzile ce vor împânzi Patria. Blaga va ţine o cură de slăbire cu ciorbă de varză şi va executa în cap orice subordonat ce va mai lua şpagă. Dar nu va mai fi cazul, pentru că în frumoasa Patrie nu va mai lua nimeni şpagă, hoţii vor dispărea, emigrând spre zări mai puţin intransigente, violatorii nu vor mai avea pluă, politicienii nu vor mai avea conturi.

Încet, încet, va dispărea şi comunismul pe care l-am dat noi jos acum 20 de ani, da', al dreacu, se încăpăţânează să ameninţe frumoasa, virgina şi blonda noastră democraţie. Iliescu nu va mai putea să cheme minerii, iar noi vom dormi mai liniştiţi la gândul că mogulii nu vor mai ieşi de sub paturi să ne sugă sângele. Dreapta va triumfa şi astfel, în sfârşit, pensionarii vor avea pensii de 14.000 de euro pe lună, bugetarii salarii de 114.000 de euro pe luna, profesorii îşi vor primi salariile în bancnote de aur, iar nenorociţii de privatizaţi vor rămâne fără bani.

Am fost mai prost decât 50,33% dintre români. Ăia care n-au fost la vot nu contează. Ăştia care am votat aiurea iar nu contăm. Aşa a zis multiubitul Traian. Că le mulţumeşte celor care au votat Traian Băsescu. Îmi pare rău, Conducătorule! Am greşit. Dar greşelile se pot ierta, nu? Promit să rămân în Patrie, să-ţi fiu sclav până la adânci bătrâneţi.

BRA VO! Felicitări vouă, celor care nu aţi lăsat Ţara să se scufunde în negura comunismului! Vă mulţumim că existaţi!


Acesta a fost ultimul prost post politic de pe acest blog.

5 comentarii:

Mihai S. spunea...

Domnu' sef de blog care, nu mai emigreaza odata, cu toate ca spunea asta de pe vremea cand nu o facea din motive de viza, care incerca sa convinga pe toata lumea ce rau poate fii odiosul adrian nastase si ce prosti sunt romanii care voteaza cu iliescu & co, se pare ca odata cu suspendarea vizelor, deci cu libertatea de a pleca cu buletinul intr-o tara civilizata cu oameni destepti, s-a sucit la 180 grade si deodata l-a lovit "microbul antena3". Dupa cum bine zicea comicrobianul dv. mircea badea "daca nu-ti place emisiunea, ai telecomanda in mana si poti schimba altundeva", asa puteti sa faceti si dv. domnule sef de blog, va luati frumos pasaportul si va duceti mai in colo, poate in Bielorusia, unde domnul tovaras mircea geoana a castigat detasat alegerile. Astfel, la urmatoarele alegeri o sa fiti fericit ca romanii din jur au votat pe placul dv.
P.S. Iar am facut gestul neplacut dv de a scrie fara diacritice, m-am gandit sa scriu cu litere chirilice, dar am vrut sa inteleaga si ceilalti cititori ai acestui blog parerea mea, nu numai dv.

Anonim spunea...

imi place aia cu violatorii care nu vor mai avea p..a. In rest stii doar ca n-ai dreptate. Ce ma doare pe mine daca au unii conturi? Important e sa mai si faca ceva din cand in cand. O autostrada, nu un kilometru ca Tariceanu, o taxa neschimbata, nu impozit progresiv cum vrea Ion Iliescu s.a.m.d. In toate guvernarile si toate tarile sunt parti bune si parti rele. Da aia cu violatorii fara p...a mi-a placut mult de tot :))))))))Bravo. Si Mihai S. are dreptate. Crocodilul.

batmanu spunea...

@crocodilul: Reţine-o p-aia cu taxa neschimbată şi mai spune-mi-o o dată peste 6 luni, când vom avea guvern ;)

sandman spunea...

Probabil ca taxa va avea alti frati pentru ca in campania asta au cheltuit prea mult. Si ei la conturi nu umbla. Las' ca platesc prostii!

Anonim spunea...

Daca schimba taxa unica peste 6 luni, macar stiu pe cine injur si pe cine nu mai votez, adica pe PDL. E o chestie de responsabilitate. The crocodile:))

Trimiteți un comentariu

Vă rog să vă abțineți de la tâmpenii și vulgarități inutile.