Royalty Free Images

marți, decembrie 22, 2009

22 de amintiri

Prea mulţi au uitat prea multe. Părinţii mei nu-şi mai amintesc trei sferturi din lista asta. Eu nu-mi mai amintesc mare lucru în afara listei ăsteia. Mai merg din când în când la Memorialul Durerii de la Sighet. Ca să nu uit. Ca să nu uităm.

- lampa cu gaz
- mama, trezindu-se la 4 dimineaţa să ducă sticla de lapte la rând
- cartela de pâine
- sacul de eugenii de la alimentara
- securistul care m-a păcălit să-i spun "Tatăl nostru"
- Vocea Americii
- ţigările Amiral
- jiglerul Daciei alor mei
- mirosul camerei de hotel din Saturn
- Pregătirea Tineretului pentru Apărarea Patriei
- mingea de 35
- Kentul pentru doctor
- cafeaua "amestec"
- creveţii coreeni vietnamezi (thx Mihnea)
- "adidaşii" din carton
- 5 minute pe săptămână de "Ciocănitoarea Woody"
- Leka noci, deţa!
-
Scânteia Tineretului
- şedinţele de comitet UTC
- demolările care s-au oprit în 89 lângă strada bunicilor
- Alo! Alo!
- baricada de la Inter.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bun, bun, foarte bun. Bravo. Crocodilii din toata lumea doresc pacea!

sandman spunea...

Eu n-am uitat nimic. Si s-ar mai putea adauga pe lista.
-coada la butelii.
-spaga la doctor.
-procurorul de la maternitate.
-sedintele de UTC.

Trimiteți un comentariu

Vă rog să vă abțineți de la tâmpenii și vulgarități inutile.