Royalty Free Images

marți, august 04, 2009

WTF???

Luaţi de citiţi şi vă cruciţi. Eu tocmai am învăţat să-mi fac cruci şi cu picioarele, că mâinile nu-mi mai ajung. Pe scurt, pentru necititorii de limbă engleză, este vorba despre un plan al Secretarului (cu problemele) Copilului din Marea Britanie — Ed Balls, prin care se doreşte monitorizarea a 20.000 de familii cu probleme, cu ajutorul unor dispozitive CCTV Supervision (în traducere liberă — televizoarele din orwellianul 1984). Se doreşte supravegherea "micuţilor" la teme, la masă, la comportament etc. Hai, nu mă-nnebuni, nea Nicu?!


Pe lângă asta, gardieni privaţi vor face controale pe la domicilii, cu misiunea de a-i "ajuta" pe părinţi în educarea pramatiilor ce trebuie supravegheate audio-video non-stop.


M-aş tăvăli de râs dacă n-aş hohoti de plâns.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rog să vă abțineți de la tâmpenii și vulgarități inutile.