Royalty Free Images

marți, august 05, 2008

Concurs!

Hai să intru și eu în rândul blogărilor "adevărați", mă gândesc. Deci:
Trimiteți pe adresa mea batmanu@rocketmail.com bannere (animate sau nu) cu subiectul "Boicotați publicațiile trustului Intact", până la 12 august. Autorii celor mai mișto* trei creații vor primi câte un banner pe acest blog timp de 2, 3 și respectiv 6 luni. Plus promovare la greu pentru bannerele respective.

Să vedem ce-o să iasă...

*mișto = care îmi place mie foarte mult. Dat fiind că premiul este un banner pe acest blog, îmi rezerv dreptul de a fi subiectiv ;)

3 comentarii:

Anonim spunea...

tati... nu vrem benar pe blogu lu matale ;)

batmanu spunea...

atunci puteți să vă abțineți, nu?

Anonim spunea...

Tu inca mai crezi ca te citeste cineva (in afara de mine, odata la 3 saptamini, de plictiseala, si de nevasta-ta)? Lasa-ne cu tentativele astea de interactivitate, mai bine scrii despre fotbal, asa poate te mai citeste si amicul tau microbist (si uite-asa iti dublezi traficul). =))
PATETIC.

Trimiteți un comentariu

Vă rog să vă abțineți de la tâmpenii și vulgarități inutile.